Wednesday, September 7, 2011

Terliur

Pagi tadi ada 2 orang blogger yang buat aku terliur, akak NM02 & Chichi.. terliur dengan gambar yang diaorang letak.. 

Asam Jawa ( gambar curi dari blog akak NM02)
dekat Putrajaya x de jual ke asam jawa kudap2 ni ha?? kat Kelantan jer eh ada jual asam ni? ada sesiapa yang boleh tolong belikan bagitau yer.. dari pagi tadi dok terbayang2 jer asam ni.. adoyaiiiiiiiiiiii...

p/s: ni bukan kes mengidam yer.. ni kes ngada2 terliur.. hihihi
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

10 comments:

  1. ngada2 terliur...mcam2 zana ni..cepat kelantanese..post kat puan zana satu!!

    ReplyDelete
  2. adehh xpsl2 kite pun kembang tekok gok neh, haha

    ReplyDelete
  3. alahai zana, ain baru je buang asam jawa tu. adik bagi haritu sbb dia balik ganu. sebab tak makan, ai buang je.

    kalau tak buang boleh bagi kat u.

    ReplyDelete
  4. ni yg mcm bungkus dlm plastik bulat2 tu ke?

    ReplyDelete
  5. dun weri bebeh... nnt sampai depan umh... hehehe

    ReplyDelete
  6. x pernah jmpe lagi kat cnie..if jmpe zaza gtau ye..

    ReplyDelete
  7. nyum3...tetiba terliur n mengidam jugak neh...hehe

    ReplyDelete
  8. Kt mne nak cri ea...na mkan sangt2 nih

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ