Saturday, September 24, 2011

Romantika Kajang Sekali Lagi

Hari ni aku ke Romantika Kajang sekali lagi! tak puas betul datang shopping dekat Romantika Kajang ni.. walaupun dapat masuk dan cuci mata jer pun dah cukup menyenangkan.. kalau orang yang sukakan hiasan rumah, rugi sangat kalau tak pernah datang kedai Romantika ni..


Minggu lepas dah pergi, minggu ni pergi lagi.. memang meroyan la kan.. semua benda nampak cantik.. makanya kepala otak ni asyik fikir nak beli lagi barangan kat kedai hiasan Romantika tu!!

Ok, alang-alang cerita tentang hiasan rumah ni kan, jom kita tengok tips dalam membeli hiasan rumah.. mana tau boleh dijadikan panduan kita semua..

- beli barangan hiasan rumah semasa jualan murah!

- ketahui konsep hiasan rumah anda sebelum membeli.. kalau suka konsep bunga atau ala2 Inggeris, Romantika adalah salah satu pilihan kedai yang boleh dikunjungi.. kalau sukakn hiasan kristal, boleh cuba dapatkan koleksi hiasan kristal yang cantik di Jusco sebagai contoh..

- pastikan warna hiasan rumah adalah bersesuain dengan tema warna rumah anda.. boleh jadi anda pilih warna yang mengikut tema atau hiasan yang berwarna kontra untuk menaikkan lagis eri hiasan tersebut!

Nota cinta: Nanti aku cerita aku beli apa yer dekat Romantika Kajang tu.. beli 2 barang jer, tapi tetap puas hati!!

Photobucket

7 comments:

  1. sama mcm ibu iqa..suka g...dpt tgk2 pun jadi...hehehe~

    ReplyDelete
  2. wah.. hehe . beli untuk qlah ye . maseh... <--- saya memang suka perasan . =_='

    ReplyDelete
  3. nanti tunjukkan la bil beli belah kat sana.. heheheeh Tetibe kan?

    ReplyDelete
  4. Wah! mesti kat umah Kak Zana cantik an dengan hiasan2 semua tuu.. ;)

    MySuaraBlog: Book Fair dalam Kapal Mewah

    ReplyDelete
  5. suka bunga yer...
    akak lak kurang suka...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Selamat Datang 2016

Assalamualaikum.. Selamat datang 2016.. Semoga tahun 2016 ni akan membawa lebih banyak berita gembira buat kita semua.. 5 bulan menyep...