Friday, September 30, 2011

Oktober 2001 - Oktober 2011

Esok dah 1 Oktober 2011..

Sekejap jer dah masuk bulan Oktober kan.. kiranya lagi 3 bulan sebelum tahun 2011 melabuhkan tirainya.. 

Semoga bulan Oktober ni kehidupan aku akan lebih bermakna.. berharap agar diberikan kekuatan untuk menempuhi segala dugaan yang mendatang.. berharap agar dimurahkan rezeki dari pelbagai aspek..
Lagi 11  hari genap 10 tahun kami suami isteri menyulam benih2 cinta.. sesungguhnya aku bahagia menjadi miliknya..

Syukur Ya Allah di atas rahmat dari Mu..

www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

9 comments:

  1. wah lamenye,10 tahun tu,semoga kekal hingga ke syurga ye kak :)


    lame x BW sbb xsihat,blog akak pun dh len huhu

    ReplyDelete
  2. kejapnya kan...massa berlalu...rasa cam baru lg bln 2 bln 1 thn 2011...igtkan thn ni dpt naik 'pangkat' tp nampak gayanya.masih di takuk lama...kene simpan azam/pengharapan tu ke thn dpn :(

    ReplyDelete
  3. bulan 10 penuh makna kan..bezday sy,bulan 10 ni..hihihi

    ReplyDelete
  4. wah..jodoh dari Allah moga berpanjangan..

    ReplyDelete
  5. lama menyulam kasih dgn incik hubby ya....

    semogaa kasih yg disulam kiat rapat bertaut.....

    ReplyDelete
  6. Wah! dah hampir 1 dekad ye becinta dengan sang suami.. congrats! ;)


    MySuaraBlog: Doodle From Cik Ninie

    ReplyDelete
  7. salam akak yayang ..


    wewit.. lamanya.. qlah doakan moga akak berbahagia hingga ke akhir hayat dan moga dapat cahaya mata , InsyaAllah .

    Amin .

    ReplyDelete
  8. tulah kan.. kejap aja masa tu berlalu...

    ReplyDelete
  9. sekejap je masa berlalu kan kak..tahniah akak da nak sampai 1 abad dah..semoga akak dan suami berkekalan hingga akhir hayat :D

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ