Wednesday, September 14, 2011

Terliur - Asam Jawa

Ingat lagi x entry aku terliur dengan asam jawa kudap-kudap tu?

Akhirnya hajat aku untuk rasa asam jawa tu termakbul!!! suka sangat!!!


Terima kasih kak Niezzareena aka NM02 kerana telah sudi mengirimkan sebotol asam jawa kudap-kudap ni untuk zana.. 



Lepas ni dah x terliur lagi dah.. hihihi.. ngada2 terliur tapi x sangka pulak akak sanggup pos untuk zana.. terharu ok.. kalau dekat, zana dah peluk akak kuat2.. tq so much kak!!

Syukur sebab dapat kenal rakan blogger yang baik2 semuanya.. murah hati semua rakan blogger.. beruntunglah kita menjadi blogger kan..
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

20 comments:

  1. perhhh lama giler x mkn ni
    dulu selalu mkn now mcm susah nk jmpa
    blk mesia nnt nk carik la

    ReplyDelete
  2. kite pun trliur jugakk..
    sape nk kasik?? :p

    ReplyDelete
  3. huuu..mengidam ke..hehhehe

    btw, zana..check it out kita punya blog..kita bisnes cupcakes

    http://sweetsuecupcakes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. salam singgah balik...mekaseh..

    buat sendiri?? huhu mesti sedapp.. lame tak makan asam jawab bergule nih huhu...

    lawa blog.. nak folo bleh yuhuuu

    ReplyDelete
  5. sedappp x??? nak nyendeng kat kak niza minta pos jugak la..hahahha

    ReplyDelete
  6. maceh la zana siap masuk n pasal asam ni... glakmer plak rasanya.. hehehehe

    tak boleh tgk la gambar asam ni... terus kecor air liur...

    nnt bekas tu isi syiling, pastu pos kat akak balik...

    hahahahaha

    gurau!

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..tercapai dah hajatkan..

    ReplyDelete
  8. wahh..zana da mengidam..hehehe..amin amin..moga murah rezeki..ehehhe...mcm best plak tgk gambo tuhh

    ReplyDelete
  9. Ya Allah.. Zana.... jelesnya tengok asam jawa tu.. sini takdok..uwaaaaaaaa

    ReplyDelete
  10. nmpk mcm sodapp tp kurang la dengan asam2 ni . xtahan masam . hik hik..

    ReplyDelete
  11. wahh.. siap ada blogger bagi lagi. Banyak syok la ini macam..

    lama dah tak makan asam ni..

    ReplyDelete
  12. pergh!! sedap ni sis..terliur jap tgk.. =)

    ReplyDelete
  13. slurrpp..
    bestnyer..
    kecur air liur tgk gmba..

    ReplyDelete
  14. aku hari2 duk ngunyah asam tu nok...

    ReplyDelete
  15. wahh x haciii nieee ...
    NMO2 .. sila kirim buat akak .. akak punn dah banyak kali kecurr nie uhuhuh

    ReplyDelete
  16. terasa rasa kemasamannya itew.. hihi :D

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ