Wednesday, October 19, 2011

Bila Anak Mula Menconteng

Kerinduan pada anak2 buah makin memuncak.. mungkin sebab dah lama x jumpa diaorang.. last jumpa sebulan yang lepas..

Bila dah lama x jumpa, anak buah pun mula rindukan pak cu (encik adiey) mereka.. bukan rindukan mak cu (aku lah tu) sebab diorang selalu kata mak cu garang.. mencik ah!

Hari tu kakak aku bagitau yang anak buah aku conteng pintu bilik dia.. habis pintu bilik dengan tulisan protes.. nak tau dia tulis apa?

"nak duduk rumah pak cu sebab rumah pak cu BEST!"

kaki conteng.. yang abang tukang tulis kat pintu, yang adik tukang conteng2.. 
hihihihihi.. gelak2 aku dengar cerita akak aku tu.. boleh pulak dia conteng kat pintu bilik.. tunjuk protes sebab rindu dengan pak cu la tu kan.. tapi motif sebut pak cu dia jer? sajer bagi mak cu sentap tau! semua nak manja dengan pak cu jer.. tu yang kakak2 aku suka cakap yang encik adiey guna ubat guna2 kat budak2 tu sampaikan semua nak manja dengan pak cu jer.. hahahahahaha.....

Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

6 comments:

  1. hehe..ubat guna2 apa neh pak cu guna neh..kekkeke...

    mesti pakcu baik neh....comeiii diorg..;)

    ReplyDelete
  2. mesti pak cu dia suka melayan budak2 kan?

    ReplyDelete
  3. amboi..gitu plak care protes nyer..siap conteng dinding tu.. hehehe...

    ReplyDelete
  4. sayang betul budak2 tu ngan pakcu, pasni makcu jgn la garang2

    ReplyDelete
  5. zana cutenya anak buah tu..mana beli jubah baju dia tu.....kenapa maksu garang ke...paksu baik tu yg anak buah suka tu...kak ita garang gak..tapi anak buah tak pernah nak pukul takut anak orang..kang bermasam muka lah pasal anak2...

    ReplyDelete
  6. saye nanti mungkin akan gunekan cat yang boleh dilap tuk dinding.. walaupon mahal sikit tapi lagi berbaloi..
    heheh..bebudak guna banyak 'jalan' tuk tunjuk perasaan die kan..:)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ