Thursday, October 6, 2011

Berdebar Menanti Esok?



Lebih kurang lagi 24 jam budget 2012 akan dibentangkan.. macam2 andaian dibuat.. macam2 khabar angin yang didengar.. mungkin betul ramai yang kata, budget 2012 ni agak kritikal.. kritikal sebab tarikh pembentangan budget & pilihan raya yang diramalkan semakin hampir.. banyak pulak dialong yang mengaitkan budget 2012 dengan parti yang bakal dipangkah semasa pilihan raya nanti.. apapun, undi anda adalah rahsia!

Semua mengharapkan yang terbaik.. namun susah untuk memuaskan hati semua pihak.. susah jugak untuk meramal keadaan kewangan negara sebab kebanyakan negara sekarang tengah mengalami krisis kemelut ekonomi..

Apapun, kita tunggu & lihat saja esok.. semoga banyak berita gembira yang kita dengar.. tapi jangan terlalu tanya apa yang negara bagi & sumbangkan dekat kita, tapi tanya jugak apa sumbangan kita pada negara..

P/S: semoga ada berita yang membuatkan kita tersenyum esok!
Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

13 comments:

  1. tggu je la esk...he3x...stuju dgn 'tapi jangan terlalu tanya apa yang negara bagi & sumbangkan dekat kita, tapi tanya jugak apa sumbangan kita pada negara'

    insyaallah,mdh-mdhn ade brite baiknye...=)

    ReplyDelete
  2. wah semua dah excited ek...
    weols jer duduk diam2 kat cini
    moga ader gud news hocayyyy

    ReplyDelete
  3. bukan berdebar menanti hari esok je...harini pun dah semput..termengah2 berlari sana sini..ohhhhhh...penatnya dan pening sgt surat kesana,surat kesini,memo kesana,kesini..srius pening..sobsob

    ReplyDelete
  4. kan.. insyallah ada rezeki kita semua..

    note : zana, update link blog akak ek, dah tukar kpd yg lama..:)

    ReplyDelete
  5. harap mcm tu lar kan . yg penting sumbangan rakyat dan negara kene setimpal dan seimbang ;)

    ReplyDelete
  6. setuju!

    eh..blog dh lain lah..lawa! suke!

    ReplyDelete
  7. orang yang kerajaan mesti tertunggu2..yang keja swasta nie tumpang gembira je la...

    ReplyDelete
  8. rasanya seme rakyat mesia ni ada sumbangan pada negara.
    justeru itu (haha. poyos), kita dgr je lah apa kata bajet sok.
    Ada rezeki utk kita - Alhamdulillah.
    Takde kalu - takpe, senyum je la :))

    ReplyDelete
  9. lum tentu lagi tpi takut peniaga yg dah siap sedia naik kan harga..huhuhu

    minta2 la naik gaji dna dpt bonus kan.

    ReplyDelete
  10. k.zana!
    hee..
    hopefully ada news baik utk bakal2 guru mcm adik ni..
    ;p

    ReplyDelete
  11. biasa x hirau sgt budget2 nih...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ